The Legend, Our World
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

The Legend, Our World

the Legend, dit is onze Wereld.
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 -Don't let it bring you down

Ga naar beneden 
3 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
AuteurBericht
June

June


Aantal berichten : 75
Registratiedatum : 07-11-10
Leeftijd : 26

-Don't let it bring you down - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: -Don't let it bring you down   -Don't let it bring you down - Pagina 3 Icon_minitimewo nov 17, 2010 10:21 pm

Ze zuchtte even en keek naar haar polsen. "Ik, heb gevochten." Ze haalden haar haar weg en aan de linkerkant van haar nek zag je de wonden van Olive haar nagels. Om de wonden zag je rode kringen. Ze wist niet wat dat betekende, waarschijnlijk kwam het door het vuil in de wonden. Ze zuchtte en sloeg haar ogen neer. Ze vocht niet vaak en ze hield er dan meestal dan ook geen eens wonden aan over.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jordan

Jordan


Aantal berichten : 50
Registratiedatum : 08-11-10

-Don't let it bring you down - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: -Don't let it bring you down   -Don't let it bring you down - Pagina 3 Icon_minitimewo nov 17, 2010 10:24 pm

Jordan keek haar verbaast aan. ''Waarom heb je dan gevochten..?'' Hij staarde nog even naar de wonden op haar nek en naar haal polsen en keek toen weg omdat het voelde alsof het nogal aso was om zo naar haar wonden en littekens te staren. Hij begon maar niet om de wonden op zijn rug. Hij snoof en keek opzij in de hoop om op andere gedachtes te komen.
Terug naar boven Ga naar beneden
June

June


Aantal berichten : 75
Registratiedatum : 07-11-10
Leeftijd : 26

-Don't let it bring you down - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: -Don't let it bring you down   -Don't let it bring you down - Pagina 3 Icon_minitimewo nov 17, 2010 10:31 pm

"Omdat, ach laat maar. Het is een lang verhaal." Ze glimlachte en veegde de sneeuwvlokjes van haar wonden af in haar nek. Ze glimlachte. Het kleine haarbandje lag nog steeds in de sneeuw. Ze tekende met haar voet rondjes in de sneeuw. Eigenlijk wist ze niet hoe ze het moest vertellen, het was lastig. En dan zou ze nog meer over haar moeten vertellen. En dat wou ze niet.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jordan

Jordan


Aantal berichten : 50
Registratiedatum : 08-11-10

-Don't let it bring you down - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: -Don't let it bring you down   -Don't let it bring you down - Pagina 3 Icon_minitimedo nov 18, 2010 8:03 pm

Jordan bleef haar aankijken, hij wachtte af, wachtte af tot ze het ging vertellen, waar moest hij anders heen? En dit was de eerste keer dat hij praatte met een meisje, dus waarom zou hij die kans laten schieten? Jordan keek hoe ze met haar voet in de sneeuw tekende en volgde haar bewegingen en beet toen op zijn lip.
Terug naar boven Ga naar beneden
June

June


Aantal berichten : 75
Registratiedatum : 07-11-10
Leeftijd : 26

-Don't let it bring you down - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: -Don't let it bring you down   -Don't let it bring you down - Pagina 3 Icon_minitimedo nov 18, 2010 8:14 pm

Ze zuchtte. "Vooruit. Voordat ik het ga vertellen moet je weten dat, ik in het kasteel woon. Je weet wel dat er iemand is die deze wereld heeft gemaakt en ik ken diegene. Ik, ben haar assistente om zo maar te zeggen. En, ik heb meerdere elementen. Duister, licht en aarde. Ik heb gevochten omdat, dat deels mijn functie is. Ik houd alles hier in de gaten. Maar ik zie ook wat er komen gaat. Visioenen." Ze sloeg haar ogen neer. Ze had het nooit zo verteld. En ze wist niet wat ze kon verwachten. Ze voelde zich eigenlijk niet meer zo onschuldig. Ze had best veel mensen gered, maar ook gedwarsboomd en als het moest had ze diegene samen met Lisha berecht. En dat was soms alles behalve onschuldig.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jordan

Jordan


Aantal berichten : 50
Registratiedatum : 08-11-10

-Don't let it bring you down - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: -Don't let it bring you down   -Don't let it bring you down - Pagina 3 Icon_minitimezo nov 21, 2010 12:37 pm

Jordan keek haar aan het het leek alsof het even duurde voordat het hem doordrong. ''Visioenen..?'' hij keek haar aan. Hij had er wel eens over gehoord. Hij keek even naar de grond en er was een duidelijke frons op zijn gezicht verschenen. ''Maar.. hoe. wat had je net gezien dan?'' hij keek haar vragend aan. Voor het eerst klonk er iet wat emotie in zijn stem.
Terug naar boven Ga naar beneden
June

June


Aantal berichten : 75
Registratiedatum : 07-11-10
Leeftijd : 26

-Don't let it bring you down - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: -Don't let it bring you down   -Don't let it bring you down - Pagina 3 Icon_minitimezo nov 21, 2010 12:58 pm

"Ja, visioenen. Ik zie soms een gebeurtenis, maar soms zijn het ook vage beelden van schimmen of plekken. Dat laatste krijg ik steeds vaker en dat zag ik nu dus ook.." Ze glimlachte. Ergens voelde het best wel fijn dat ze erover kon praten met iemand. Ze zocht alles af naar de beelden van haar laatste visioen en het was inderdaad zo geweest dat ze vage schimmen zag.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jordan

Jordan


Aantal berichten : 50
Registratiedatum : 08-11-10

-Don't let it bring you down - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: -Don't let it bring you down   -Don't let it bring you down - Pagina 3 Icon_minitimezo nov 21, 2010 7:25 pm

''Hmm...'' Jordan zoog op zijn wang en tikte met zijn nagels op de bol. Hij had lange, vrouwlijke nagels. Hij knipte ze bijna nooit, maar ze bleven altijd 'mooi'. Hij keek naar June, van haar gezicht af te lezen had ze zojuist een enorm geheim verteld. ''Ik kom uit hel,'' zei hij toen terwijl hij haar aankeek. En weer, klonk er geen sprankje emotie in zijn stem.
Terug naar boven Ga naar beneden
June

June


Aantal berichten : 75
Registratiedatum : 07-11-10
Leeftijd : 26

-Don't let it bring you down - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: -Don't let it bring you down   -Don't let it bring you down - Pagina 3 Icon_minitimezo nov 21, 2010 7:29 pm

June haalde nog een paar sneeuwvlokjes uit haar haar. De hele wijk lag nu onder een witte laken van sneeuw. Het stond best wel mooi. Ze hoorde de woorden Jordan en keek hem aan. Ze knipperde even met haar ogen. Eerlijk gezegd, had ze dat niet verwacht. Maar ze glimlachte daarna voorzichtig. " Iedereen heeft zo zijn afkomst."
Terug naar boven Ga naar beneden
Jordan

Jordan


Aantal berichten : 50
Registratiedatum : 08-11-10

-Don't let it bring you down - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: -Don't let it bring you down   -Don't let it bring you down - Pagina 3 Icon_minitimezo nov 21, 2010 7:32 pm

Jordan knikte. ''Daarom...'' zijn ouders waren niet zijn echte ouders, hij was ten vondeling gelegd door zijn echte moeder, vroeger, toen Jordan nog heel klein was, had de duivel hem een tijdje bezeten, hij stal van kinderen, hij had zelfs een paar kinderen in het ziekenhuis geramd, en toen werd zijn haar wit en zijn ogen grijs, terwijl ze eerst bruin waren, hij veranderde, toen wist zijn moeder dat hij niet normaal was.
Terug naar boven Ga naar beneden
June

June


Aantal berichten : 75
Registratiedatum : 07-11-10
Leeftijd : 26

-Don't let it bring you down - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: -Don't let it bring you down   -Don't let it bring you down - Pagina 3 Icon_minitimezo nov 21, 2010 7:36 pm

June zuchtte. " Ik, " ze wist niet wat ze verder moest zeggen. Haar verleden was niet echt iets bijzonders. Ze had alleen maar bij een kluizenaar gewoond. Die haar had verzorgd omdat ze een wees was. Daarna was ze hier komen wonen. Niet echt iets bijzonders toch? " Laat maar." Zei ze zachtjes daarna. Het enige bijzondere aan haar had ze al verteld.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jordan

Jordan


Aantal berichten : 50
Registratiedatum : 08-11-10

-Don't let it bring you down - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: -Don't let it bring you down   -Don't let it bring you down - Pagina 3 Icon_minitimezo nov 21, 2010 7:42 pm

Jordan keek haar met een scheef hoofd aan. ''Nee, zeg maar,'' bibberde hij terwijl hij zijn armen om zichzelf heen sloeg. Hij bibberde en klappertanden, maar hij vond het geen probleem.
Terug naar boven Ga naar beneden
June

June


Aantal berichten : 75
Registratiedatum : 07-11-10
Leeftijd : 26

-Don't let it bring you down - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: -Don't let it bring you down   -Don't let it bring you down - Pagina 3 Icon_minitimezo nov 21, 2010 7:47 pm

June sloeg haar ogen neer. " Het is niet belangrijk ofzo. Alleen, ik weet niet wat mijn afkomst is. Daarom heb ik ook allebei de elementen. Het enige wat ik weet van mijn jeugd is dat ik vroeger aan het bos woonde." Weer was ze stil. Dit was niet belangrijk. Maar hij vertelde waar hij vandaan kwam dus moest zij dat ook maar doen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jordan

Jordan


Aantal berichten : 50
Registratiedatum : 08-11-10

-Don't let it bring you down - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: -Don't let it bring you down   -Don't let it bring you down - Pagina 3 Icon_minitimezo nov 21, 2010 8:08 pm

Jordan fronste. ''Aan.. aan het bos?'' hij knipperde met zijn ogen en hoorde opeens de stemmen van twee lachende kinderen in zijn hoofd en zag hij het beeld dat een meisje met lang bruin haar, een jongen met licht, bijna wit haar zijn hand vast hield, en ze hadden lol. Jordan schudde zijn hoofd en negeerde de beelden, hij keek naar de ogen van June, waar hij dezelfde twinkeling in zag als het meisje in zijn flashback.
Terug naar boven Ga naar beneden
June

June


Aantal berichten : 75
Registratiedatum : 07-11-10
Leeftijd : 26

-Don't let it bring you down - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: -Don't let it bring you down   -Don't let it bring you down - Pagina 3 Icon_minitimezo nov 21, 2010 8:28 pm

June knikte. "Ja.... Hoezo?" Ze herinnerde zich niet veel meer van de tijd bij het bos. Ze herinnerde zich alleen nog haar huis, de kluizenaar en... Haar ogen werden heel even groot. Zou het kunnen? Nee, waarschijnlijk niet. Ze had hem nooit meer gezien nadat hij weg was gegaan. Het zou raar zijn als bleek dat... Waarschijnlijk was het niet zo. Maar toch bleven een paar beelden in haar hoofd rondspoken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jordan

Jordan


Aantal berichten : 50
Registratiedatum : 08-11-10

-Don't let it bring you down - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: -Don't let it bring you down   -Don't let it bring you down - Pagina 3 Icon_minitimezo nov 21, 2010 8:31 pm

Jordan slikte en keek haar aan. ''Herinner.. je je nog iets over.. een vriend die je toen had..?'' hij keek haar aan en keek haar diep in de ogen. Het was haar. 100 %. Hij slikte. Ze was zijn enige vriendin of vriend die hij ooit gehad had, zij vond hem niet raar, of vreemd, of eng, of gevaarlijk..
Terug naar boven Ga naar beneden
June

June


Aantal berichten : 75
Registratiedatum : 07-11-10
Leeftijd : 26

-Don't let it bring you down - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: -Don't let it bring you down   -Don't let it bring you down - Pagina 3 Icon_minitimezo nov 21, 2010 8:35 pm

June knikte. "Ja. Heel goed zelfs." Een kleine glimlach verscheen op haar gezicht. Het moest wel zo zijn. Hij, herkende haar ook. Het was wel vreemd om elkaar later zo terug te zien. Ze waren veel meer opgegroeid. Volwassener geworden. Eigenlijk was het gevoel dat ze alleen was hier een beetje weg. Ze had iemand terug gevonden die ze vroeger kende, waar ze mee had gepraat.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jordan

Jordan


Aantal berichten : 50
Registratiedatum : 08-11-10

-Don't let it bring you down - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: -Don't let it bring you down   -Don't let it bring you down - Pagina 3 Icon_minitimezo nov 21, 2010 8:41 pm

Jordan glimlachte. ''Ik heb je gemist,'' fluisterde hij. Voor het eerst voelde hij zich vrolijk, nu hij haar weer gezien had, als hij het moeilijk had ging hij altijd naar June toe. Ze was zijn beste vriendin. Maar toen ging Jordan verhuizen, en zagen ze elkaar nooit meer. Hij zuchtte. Nu zagen ze elkaar weer, maar nogsteeds had Jordan niet zo'n goede vriendin of vriend dan June.
Terug naar boven Ga naar beneden
June

June


Aantal berichten : 75
Registratiedatum : 07-11-10
Leeftijd : 26

-Don't let it bring you down - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: -Don't let it bring you down   -Don't let it bring you down - Pagina 3 Icon_minitimezo nov 21, 2010 8:50 pm

"Ik jou ook.." Ze liep een paar stappen naar voren en omhelsde hem. Nu begreep ze waar ze elkaar van herkend hadden. Nog steeds had ze een kleine glimlach op haar gezicht. Ze was eerlijk gezegd een paar dagen down geweest toen Jordan weg was gegaan. En ze niet wist waarom. Maar hij was terug. Daar ging het om.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jordan

Jordan


Aantal berichten : 50
Registratiedatum : 08-11-10

-Don't let it bring you down - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: -Don't let it bring you down   -Don't let it bring you down - Pagina 3 Icon_minitimezo nov 21, 2010 8:59 pm

Jordan sloeg ook voorzichtig zijn armen om haar middel en bleef maar glimlachen. Hij rook de heerlijke geur van haar haar en voelde zijn hart kloppen, wat was dit? Wat was dit voor een gevoel? Was dit een hartaanval? Nee.. want het deed geen pijn, het voelde fijn, hij voelde liefde. Hij greep naar zijn keel toen hij aan het woord liefde dacht. Schuim kwam uit zijn mond en hij viel creperend op de grond. Liefde, hij kon niet liefhebben, satan strafte hem.
Terug naar boven Ga naar beneden
June

June


Aantal berichten : 75
Registratiedatum : 07-11-10
Leeftijd : 26

-Don't let it bring you down - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: -Don't let it bring you down   -Don't let it bring you down - Pagina 3 Icon_minitimezo nov 21, 2010 9:07 pm

June sloot haar ogen heel even. Dit voelde heel fijn. Het voelde niet zoals vroeger. Logisch, toen waren ze jonger. Dat was meer tussen de bomen door spelen en met elkaar praten als er iets was. Nu waren ze een stuk ouder. En voelde dit anders. Liefde, misschien? Ze voelde hoe Jordan haar los liet en opende haar ogen. Hij lag op de grond, ze ging op haar hurken zitten. "Jordan?" Vroeg ze zachtjes. Ze was bezorgd om hem. Er mocht niks met hem gebeuren. Niet nu.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jordan

Jordan


Aantal berichten : 50
Registratiedatum : 08-11-10

-Don't let it bring you down - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: -Don't let it bring you down   -Don't let it bring you down - Pagina 3 Icon_minitimezo nov 21, 2010 9:10 pm

Jordan had nu met twee handen zijn keel vast en schuim en spuug rolde over zijn kin, zijn ogen waren weggedraaid en hij snakte op adem. ''Ecce gratum, et op tatum verdi ditie gaudia, iam iam cedat tritia, et ratcedit nunk retedit hyemitche vitia..'' en langzaam kon hij weer adem halen. Hij bleef in de sneeuw liggen en kneep zijn ogen stijf dicht. Hij verborg zijn gezicht in zijn handen.
Terug naar boven Ga naar beneden
June

June


Aantal berichten : 75
Registratiedatum : 07-11-10
Leeftijd : 26

-Don't let it bring you down - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: -Don't let it bring you down   -Don't let it bring you down - Pagina 3 Icon_minitimezo nov 21, 2010 9:13 pm

"Gaat het?" Vroeg ze nog een keer zachtjes. Ze pakte met haar handen zijn handen beet. Ze voelden koud aan. Haar ogen stonden bezorgd. Ze vond Jordan niet eng of gevaarlijk. Ze wist wat hij was en ze had daarmee leren leven. Maar omdat ze hem zo goed begreep was ze bezorgd om hem.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jordan

Jordan


Aantal berichten : 50
Registratiedatum : 08-11-10

-Don't let it bring you down - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: -Don't let it bring you down   -Don't let it bring you down - Pagina 3 Icon_minitimezo nov 21, 2010 9:19 pm

Jordan opende zijn ogen, die nu knalrood waren. Hij slikte. Zijn stem klonk dubbel, en zwaar. ''Ik mag niet lief hebben,'' hij keek vluchtig naar June, nu zijn ogen rood waren leek zijn huid nog bleker. Hij klom omhoog en warmde zijn bol op. ''Doordat ik uit hel kom heb ik dit nodig om gezond te kunnen leven, het is een soort hart voor me,'' hij hield zijn bol omhoog.
Terug naar boven Ga naar beneden
June

June


Aantal berichten : 75
Registratiedatum : 07-11-10
Leeftijd : 26

-Don't let it bring you down - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: -Don't let it bring you down   -Don't let it bring you down - Pagina 3 Icon_minitimezo nov 21, 2010 9:25 pm

June luisterde ernaar. Dit wist ze niet. Ze schudde haar hoofd. "Kan je er dan niks tegen doen?" Vroeg ze. Ze wou dat het wegging. Ze had haar oude jeugdvriend eindelijk terug gevonden. Ze gaf om hem en dan dit. Dit maakte het er niet beter op. Ze zuchtte.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





-Don't let it bring you down - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: -Don't let it bring you down   -Don't let it bring you down - Pagina 3 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
-Don't let it bring you down
Terug naar boven 
Pagina 3 van 4Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
The Legend, Our World :: Onze Wereld :: De Wijken, Duister-
Ga naar: